Så kommunicerar du i kristider – under och efter

Många företag är oroliga idag och med full rätt. Man är orolig för vad som händer i världen och hur det ska gå för företaget. Det kan även kännas osäkert hur man, i denna nya situation, ska kommunicera och marknadsföra sitt företag.

Titta på webinariet i två delar

Tillsammans med Företagarna och Connectmedia bjuder vi här på ett webbinarium i två delar, där experter diskuterar och delar med sig av tips och verktyg för att kommunicera i en värld där allt är annorlunda. Alla är överens – det handlar inte om att kommunicera mindre – snarare kommunicera mer och att ta initiativ till marknadsföring och kommunikation.

Del 1 – se den första delen inspelad här >

Rörlig media och SEO

I den andra delen fokuserar vi på rörlig media och SEO, när allt inte är som vanligt, och blickar även framåt när läget normaliserats. Oavsett om det händer om ett år, sex månader eller rentav redan efter sommaren behöver man ha en plan. Vi kikar närmare på ett par områden som vi anser att man som företag bör se över och inkludera i sin marknadsstrategi. Här får du bland annat träffa Hasse från SEOnova och Nemo från FRAMEBRAINS.

Del 2 – se den andra delen inspelad här >

Keep yourself updated

Prenumerera på våra utskick för att alltid hålla dig uppdaterad och inte missa någon av våra aktiviteter.