Aponomy antas till Incubator


Nu välkomnar vi Aponomy till Incubator, som idag består av av Klas Ehnemark (bilden), Igor Isaksson och Karl-Erik Lundgren. Tillsammans  utvecklar de den digitala plattformen The Bourne.

The Bourne hjälper företag att förankra varumärke och värderingar internt och kommunicera dem externt, genom att koppla dem till FN:s globala hållbarhetsmål.

Kärnan är ett spel där individer får hjälp att hitta sina egna värderingar och drivkrafter och koppla dem till gemensamma mål i samhället.

– Med The Bourne kan du som företag få dina medarbetare att växa och brinna för ditt varumärke, säger Klas. Du kan attrahera ny talang och ge dina kunder ny anledning att köpa dina produkter och tjänster, för att de vill rädda världen – precis som du.

Utmanas tänka om

I inkubatorn får Aponomy stöd av en egen affärsutvecklare, tillgång till experthjälp och gemensamma kunskapsseminarier med andra företag.

– Man utmanas att tänka om, ifrågasätta sin affärsplan och hitta nya sätt att skapa värde på en marknad, säger Klas. Jag brukar lite skämtsamt säga att vara entreprenör är att på egen hand skapa en lång rad utmärkta tillfällen att ge upp. När man är med i inkubatorn får man hjälp att fortsätta framåt genom en process. Det stödet i sig är väldigt värdefullt. Och sen finns ett bra stöd genom rådgivning, och kontakter med experter, investerare och andra aktörer.

Läs mer om vad det innebär att vara med i Incubator >

Camilla Dopson

Kommunikationsansvarig
0480-453424

Håll koll på när det händer

Prenumerera på våra utskick för att alltid hålla dig uppdaterad och inte missa någon av våra aktiviteter.