Skapa bättre kundupplevelser med ny teknologi

Vad innebär egentligen ord som eyetracking, biometrisk analys och UX?

Kom och lyssna på börsnoterade Tobii samt Visualix från LNU som berättar hur eyetracking och biometrisk analys kan skapa bättre kundupplevelser och öka försäljning.

Tisdag 5 november
Klockan 12.30-13.30
Plats: Kalmar Science Park

Om Tobii

Tobii är världsledare inom eyetracking sett till företagets totala marknadsandel, ledande teknologi och omfattande patentportfölj. Med eyetracking som bas skapar Tobii förutsättningar för nya insikter i människors beteende och intuitiva användargränssnitt.

Om Visualix

Visualix arbetar med biometrisk analys av medieproduktion. Med hjälp av biometriska analysmetoder och intervjuer tar vi reda på hur användaren uppfattar din medieproduktion. 

Visualix är en del av ämnet Medieproduktion och Institutionen för medier och journalistik vid Linnéuniversitetet.

Håll koll på när det händer

Prenumerera på våra utskick för att alltid hålla dig uppdaterad och inte missa någon av våra aktiviteter.