Så skapar du grymma datadrivna kundupplevelser inom e-handel

Ett seminarium för dig som är ansluten till e-handelsnätverket.

Skenande priser på annonsering online har gjort att intresset för att skapa bra kundupplevelser kopplat till lojalitet är större än någonsin. Det blir helt enkelt för dyrt att fortsätta köpa in samma kund om- och om igen och fokus går mot att få befintliga kunder att återkomma.

Kunddata är helt centralt i sammanhanget då det ger förståelse för individuella kundresor och skapar möjligheter till att agera relevant i varje möte med kunden oavsett kanal och tidpunkt. I och med successivt skärpta regler för att använda kunddata, nu senast tredjepartscookies, blir det allt viktigare att äga sitt data. Som svar på detta har kundklubbskoncepten gjort sitt intåg bland ecom-aktörerna och därigenom skapat möjligheter att samla, analysera, segmentera- och agera på förstapartsdata. Hur gör man då för att få kunder att älska ett varumärke och återkomma gång på gång? Häng med på det här seminariet och ta del av inspiration, framgångsfaktorer och fallgropar på resan mot att skapa grymma kundupplevelser inom e-handel.

Tisdagen 3 maj, 2022
Klockan 10.00-11:00
Plats: Online, via Teams

Mer om föreläsaren

Johan Nyrelli, Senior Advisor CXM/CRM på Voyado
Johan har under 15 år hjälpt företag och organisationer att bli mer datadrivna ur ett kundupplevelseperspektiv. Med erfarenheter från att skapa lojalitetskoncept, analysera data, implementera tekniska plattformar och skapa relevant kommunikation har Johan en bred förståelse för vad som krävs för att lyckas med att skapa lojala kunder.

Läs gärna igenom vår uppförandekod innan eventet >

Håll koll på när det händer

Prenumerera på våra utskick för att alltid hålla dig uppdaterad och inte missa någon av våra aktiviteter.