Öka försäljningen genom digital analys

I genomsnitt föregås ett köp online av mer än fem besök till sajten. Ofta från flera olika marknadsföringskanaler. Så hur ska man veta vad som faktiskt skapar försäljning? På det här Digitala Affärerseminariet pratar Divvits grundare David Linell om köpbeteende online och hur man bör tänka för att effektivt kunna utvärdera sin marknadsföring och försäljning.

Tisdag den 15 maj
Klockan 11.00-13.00

Calmar Stadshotell

Obs! Föredraget startar 12.00. Frivillig lunch från kl. 11.00 köpes på plats.

Mer om föredraget och Divvit
Föredraget behandlar bland annat vikten av att förstå hur en kunds köpresa faktiskt ser ut och vilka kanaler som påverkar ett köp. Många mäter ROI på marknadsinsatser bara på sista klicket, men köpresan börjar ofta långt tidigare.

Divvit är företaget som tillhandahåller en intelligent och användarvänlig plattform för analys av e-handel med över 750 användare i över 50 länder. Plattformen hjälper företagen att göra effektiva investeringar i sin marknadsföring och öka försäljningen.

Håll koll på när det händer

Prenumerera på våra utskick för att alltid hålla dig uppdaterad och inte missa någon av våra aktiviteter.