Lyckas med din strategi i sociala medier och facebook

En stor majoritet, 83 procent, av alla människor på internet använder sig av sociala medier och facebook är fortfarande världens största sociala nätverkstjänst. Att lyckas med sin annonsering här är avgörande för att nå fram till sina kunder.
 
På det här Digitala Affärerseminariet får du reda på varför du idag behöver en bättre strategi för din digtala marknadsföring och hur du tacklar utmaningarna med att annonsera på facebook och Google:
  • Annonspriserna stiger i takt med att annonsörerna ökar
  • Du kan inte kontrollera ständiga förändringar
  • Du behöver “bjuda över” konkurrenterna 
 
Tisdag 25 februari
Klockan 12.30-13.30
Glasverandan, Kalmarsalen

Om föreläsaren Jonas Carlström
Jonas Carlström hjälper e-handlare och entreprenörer att sälja mer online främst via facebookannonsering och smart e-postmarknadsföring. Jonas har arbetat heltid i över tio år med digital marknadsföring på Schibstedt Media Group och på Millstone Group, Pineberry och Star Republic samt som digital marketing manager på Mat.se och NA-KD.com. 

Inför eventet ber vi dig läsa igenom Kalmar Science Parks uppförandekod >

Håll koll på när det händer

Prenumerera på våra utskick för att alltid hålla dig uppdaterad och inte missa någon av våra aktiviteter.